Sunday, November 26, 2006

四片好過三片

現在用緊既剃鬚刀,
係大一暑假既時候買,
三層刀片,
好似好勁咁。

呢幾年出左好多新款,
甚至有用電既 tim,
留意我講緊既唔係電鬚刨,
而係用電既剃鬚刀。
廣告話用電既剃鬚刀剃得乾淨 d,
係唔係真話我唔知,
但兩大牌子都相繼出用電既剃鬚刀,
一試冇妨。

結果就去買左四片刀片那隻用電剃鬚刀,
我覺得,
四片刀片會剃得乾淨過三片刀片。
而且,
兩者價錢相若,
買四片感覺上抵 d。
XDDDDDDDD

之後去左 CitySuper 入貨,
買左咖啡豆、蝦條、墨西哥風味既粟米片,
不過可惜找唔到粟米片點個隻醬。

之後路經 KFC,
四點幾入去食 Lunch。
雖然好唔健康,
但我其實幾鍾意食炸雞。
係炸雞件同雞翼中間選擇,
結果選了炸雞件。

返到屋企,
發現今晚既餸係雞翼,
一日食晒我想食既野,
感謝主。

夜晚一路食零食一路溫書,
進度只是一般……

No comments: