Sunday, November 12, 2006

終於到左比賽當日,
今日既鑊比想像中還要多。
首先係貨 Van 司機唔知醒,
遲左成半個鐘。

跟住工作人員嚴重不足。
之前老師話我知既係四十人,
朝早學生話我知既係三十人,
最後出席既係十幾人……
好彩我另外找左幾個可以以一當三既熟手黎姐,
如果唔係咪中晒伏?

擺 Point 那兒又有鑊,
擺晒 / 未擺晒 Points 又冇通知,
攪到我逐個打電話問,
到比賽開始左十幾分鐘,
其中一個先話我知佢仲有四個未擺。
理論上,
佢地擺完應該做巡邏,
不過佢地有部份十分忙碌既關係,
有 d 預先同我講會早走。
不過走都出句聲丫,
攪到我搵人去 Check Points 既時候,
打畀佢,佢竟然係屋企……

跟住又話起點攪唔掂,
要我現場班人去幫手。
有 d 好 Helpful,
未到佢出發,
我一叫佢就去幫手;
另外一 d 就……
仲要係識左成十年既……

最激氣係等佢地執野,
四點未夠就完既比賽,
佢地執到七點都未攪掂。
我都好耐未試過咁勞氣罵人,
激鬼死。
結果我運返 d 物資返總會同 SOC,
再返公司已經九點,
加班到一點幾都未攪掂明日 Demo d 野……

No comments: