Monday, November 27, 2006

Debug

有時真係被我同事激死,
有 d Programming 既基本知識,
講過好多次,
但係佢都係做錯…

話說今日幫佢 Debug,
一睇 d Code,
又係咁錯。
講緊既係 Pointer,
又係買左地,
唔起屋,
但係就係咁搬傢俱入去。
有時冇事,
有時就 Hang 機。

佢問我,
既然呢段有事既,
點解有時會冇事。
我只有答佢:
「好彩 lor」……

之後仲攪笑,
話說我寫好個 Library,
試好晒冇問題。
之後有 d 野加,
我叫佢跟跟。

之後佢同我講,
話唔得 Wor,
咁幫佢睇下啦,
因為我驚係我 d Code 唔得,
結果都係攪唔掂。
臨收工前,
佢話畀我知攪掂喇,
問佢點攪啦。

佢話佢用左佢 D Variables,
結果唔得;
現在用我之前 D Variables,
就攪掂喇,
咁你話,
係咪激死晒?

No comments: