Monday, November 13, 2006

浪子歸家

呢一兩日睇大虎個 Blog 發現左樣野,
就係佢浪子歸家。
呢兩日既 Blog,
佢引左 d 基督教詩歌。
細味佢內文,
似乎佢重新信主。

想當年,
係大虎帶我返教會,
後來當我習慣了返教會,
就到佢失去了踪影。

或者我唔係一個好的見證,
我亦沒刻意去向班兄弟傳福音,
所以咁多年內,
其他三兄弟都冇信主。
今日見到大虎信主,
好開心。

我想起一段好有名既聖經比喻,
路加福音第十五章:浪子的比喻。
(這亦是為甚麼文首我用「浪子歸家」)

然而,
信神並不是只是口說「主呀主呀」,
而是需要身體力行。
不單要做一個活的見證,
還應該多靈修、
祈禱和多返教會。

希伯來書十章 24 至 25 節提到:
「又要彼此相顧,激發愛心,
勉勵行善。你們不可停止聚會,
好像那些停止慣了的人,倒要彼此勸勉,
既知道那日子臨近,就更當如此。」

身體力行呢點,
亦係我做得不足的地方。

共勉之。

No comments: