Thursday, November 02, 2006

攪比賽

原以為今日上死亡筆記,
預定時間去睇。
點知原來聽日先上,
白行了一趟。

多出黎既時間,
結果又係攪定向。
因再下個星期就係喇,
好多野都好趕好趕。

d Courses 趕住出菲林印圖,
趕住定工作人員名單,
趕住定物資表,
趕住做賽員通知書。

講開賽員通知書,
好攪笑。
話說我原本 Base on 上年同一地點攪個場比賽既黎改,
咁 Poon Sir 就 Send 左份另一地點比賽既畀我,
話叫我改返 d 紅字既地方就得。
咁我一睇,
真係得啖笑。
基本上份野有一半既內容(唔止 Poon Sir 原先 Mark 左紅色),
新個份都係唔用得既。
不論係時間地點、
交通安排、
賽事中心位置、
出發程序等等,
全部都要改。

結果,
我都係用返自己整緊個份算數。

原本以為佢都係轉做 Html 放上網,
咁就自作聰明整埋 Html 畀佢。
點知份通知書個邊有 d 錯既資料,
而總會又冇 Edit Html 既 Tools,
唔通叫佢開 Notepad 改 咩?
結果彈回頭攪,
之後又 Send 返畀佢,
來來回回……

No comments: