Monday, November 06, 2006

今日睇兄弟個 Blog,
睇到佢好似好灰咁。
話咩咩佢既生活起左變化,
是好是壞都唔知,
仲問班兄弟撐唔撐佢。
原本睇完 Blog,
好想即刻覆佢話一定撐。
不過又好驚自己會錯意,
其實原來佢唔係問緊我咁。

思前想後,
十二個小時之後,
我決定都係覆佢。

原本打算係自己日記度寫算數。
費時真係會錯意時瘀爆。
但係想想下,
有乜好驚姐?

結果都照樣出 Post。





其實睇佢個 Blog,
都畀自己好大既反思。
佢飄蕩左咁耐,
總算找到發展既方向。
縱然有變化,
但起碼意識到有變化。

反觀我呢?
找到了自己的路了嗎?
R&D 的滿足感真的滿足到了我麼?
我在找尋的,
又是其麼?

腦海想起的,
是一首詩歌。

從前流浪飄泊,遠境似迷茫,心中空虛孤單,徬徨與不安,
就在那天相遇,我一生的主,以愛引領我路,為我導航。

過去嚐盡風浪,滿心淒愴,今天祂必拯救,替我擔當,
前途重現希望,永不再徬徨,主恩天天伴隨,領身心開朗。

我已找得盼望,神賜美好生命,救主存在我心裡,
歡欣透心窩,因祂捨生救贖,除去痛苦失望,
我心為願永跟隨,一生棄罪網。

No comments: