Monday, November 20, 2006

麥記記

今日中午食麥記,
食黑椒漢堡餐。
我其實一路都唔知黑椒漢堡係有餐既,
因為我睇過幾張 Posters,
都只係話單買包幾錢幾錢。

好多時我地去食野,
總會有一個人擺位先。
今日坐我隔離那個,
一個人擺左四個位。

有單人問佢坐唔坐得,
佢話有人。
結果……
當單人食完,
甚至我們食完,
擺位的朋友都係未到既。

其實,
讓人用先唔係更好咩?

上星期三見完客,
食埋麥當奴先返公司。
間麥當奴幾細間,
亦即係話唔會整定好多野食。
好處係 d 食物即整,
壞處係要等。

話說我地叫左三個餐,
三包薯條都係要等。
我地三個人坐係當眼地方等左半個鐘都冇薯條,
當我再去 Counter 問時,
佢地有人問:
「乜真係欠個客三包薯條架?」

原來就係佢曾經想還,
不過遍尋不獲(即係係咁易望唔到)

數分鐘後,
先還兩包,
仲有一包後補。

再數分鐘後,
還最後那包,

又再數分鐘後,
又拿一包黎。
佢地點溝通架?

No comments: