Thursday, November 16, 2006

都係自己黎啦

今日畀個同事激死。
話說用緊粒 MCU 有個 Internal 既 Audio CoDec,
但係只係 Support Mono Sound。
個客要求 Stereo,
咁所以要加隻 External Audio Codec。

我地個 Hardware Designer 既 Design,
係用 External 做 Input,
Internal 做 Output。
問題係,
究竟 Internal 同 External 可唔可以共存?

昨日開緊會既時候,
打電話返公司叫個同事試,
回覆係:唔得。
當 Enable 左個 External Codec 之後,
Internal 那個會冇晒聲。

老闆叫我自己試多次,
今朝返到公司即刻試。
一試就發覺就算 Enable 左 External Audio Codec,
個 Internal 都有聲出。

咁點解同事話唔得呢?
原來佢 Enable External 既同時,
Disable 左個 Internal,
咁點會有聲?

咁我再叫佢試 Enable 晒兩個 Codec,
個 External Audio Codec Input 會唔會有問題啦。
佢回覆話用到冇問題。
當我同老闆報喜之後,
再去 Double Check,
發覺:
原來所謂既冇問題,
係 Input 經 External Audio Codec 直接去 Ouput 時有正常聲,
即係話唔經 MCU 既時候就冇問題。

但係我地個 Application 係要用 Mcu 錄低 d 聲,
結果就沙沙聲……

No comments: