Tuesday, November 28, 2006

日文考試

今晚考日文,
一夠鐘就收工走。
其實唔係點溫過書,
一黎公司好忙,
二黎因為星期日考能力試既關係,
有時間都放晒落能力試先。

幸好既係,
校內試繼續畫公仔畫出腸既畀 Tips 方式,
咁真係要溫既時候,
都唔駛咁驚,
起碼可以靠 Short Term Memory。

不過始終 Short Term Memory 唔係咁可靠,
雖然份卷比我想像中淺,
但係唔識既都仍佔大部份,
希望及格啦。

今日考試,
神龍見首不見尾既毛同學自然會出現。
平時上完堂,
我都係同佢一齊行去荃灣小巴站,
佢上車然後我行返屋企,
今日就唔係喇。

話說落堂,
我同佢離開。
見到有個少女企係大廈門口,
一見到我地(其實係淨係見到毛同學)就笑。
講緊既笑,
唔係大笑個隻,
而係微笑。

然後毛同學就同我講:
「你返去先啦……」
(咁似被人遺棄既對話既?)

講到呢到,
聰明既你應該估到,
該位少女,
應該就係傳說中毛同學既女朋友喇。

No comments: