Tuesday, November 14, 2006

昨日被人投訴。
咪又係那個客 lor,
話說應承左個客有 Demo,
結果我星期六、日開盡 Turbo 都攪唔掂,
(當然星期日個 Event 用左我唔少時間)

結果個客直接向我老闆告我一狀。
唔知好彩定唔好彩,
老闆冇點罵我。

向好處想,
就係老闆都支持我。
但向壞處想,
就係老闆連罵我都覺得浪費氣力。
Anyway,
呢件 Product 既 Features,
So far 係市面上其他機都好似未見過。
出得到,
應該都好震撼,
雖則佢只係一件 For Kids 既玩具。

結果繼續做、做、做。
今日收工時間係九點,
因為收九點既關係,
所以冇去上當。

正確 d 黎講,
應該係話因為唔想去上堂,
所以收工收九點。

至於點解唔想返學,
主要就係因為未做功課。
其實做功課唔難,
坐車由觀塘返佐敦既時間,
已經夠晒用。

不過點解都唔返學呢,
一個字:「懶」。

簡簡單單已經解釋晒所有野。

No comments: