Wednesday, November 08, 2006

人手不足

我發覺我好勁呀,
應該返工返十點。
結果十點的時候,
我仲係自己張床上面,
剛剛睜開眼睛。

結果就梗係飛的返去啦,
趕極都要十點四十五分先返到去……

星期日就係比賽喇,
人手好似唔係好足夠。
原本打算我每個崗位找一個熟既做 Leader,
然後再由培正班學生做副手。
不過,
當我開始打電話 Confirm 集合時間的時候,
又多幾個話唔得。

一個屋企有事,
可能要遲黎,
Worst Case 係黎唔到,
明日覆實我。

兩個話唔可以留咁耐,
可能要早走。
咁又係既,
朝八晚六係長 d 架喇。

一個話個日有 d 國內嘉賓黎,
中間要落返山帶佢地……

總會今日話我知,
冇 Book 貨 Van,
即係要自己 Book。
好彩有想熟既,
如果唔係都唔知點算……

工作人員買少見少,
物資又好似唔足。
情況惡劣成咁,
都唔知個日會唔會有更大鑊。

No comments: