Wednesday, November 22, 2006

實力

我突然發覺自己好威,
籍籍無名的我,
竟然會有人掘角。
話說早兩日收到個舊大同既 Message,
問我做左五年既人工幾多所有。
我開頭以為係佢搵工。
其實我唔知市價,
就講左大約兩萬,
等公司還會云云。
之後我都冇左件事。

點知今晚就收到佢電話,
話佢公司請人,
問我有冇興趣做。
個邊出既人工,
仲要比我現在這份高百份之五十!

都曾經有少少心動,
如果早年幾,
即係我失業個排問我,
我會豪不考慮就應承。

不過,
我現在算係有份比較穩定既工作,
雖然人工冇個份咁高,
但總算搵到餐食。

更重要既係,
現在趕緊 Project,
仲係一個好既既 Project。
如果現在走,
就好似投降咁。

唔得,
我唔容許有咁既情況,
我一定要征服佢先。

當有一日老闆睇到我既成果,
加返工資畀我,
咁先係實力既証明。

No comments: