Wednesday, November 29, 2006

手信

昨日返到佐敦,
七點鬆 d,
無謂咁早上去學校等,
返屋企溫一陣書先。
係屋企附近撞到剛剛去完美國旅行既細牛,
佢叫我上佢屋企拿手信,
係一件 T-恤。

佢話一件 T-恤做手信,
點都好過大虎 D 扭蛋手信咁冇誠意。

其實講開買手信,
又或者買野送畀人,
我都係唔係好掂。
比起大虎既扭蛋、鎖匙扣,
我既亦都唔好得好多。
人地話,
買手信或者買禮物送畀人,
應該考慮下每一個人適合 D 咩禮物,
「度身訂造」。
不過好多時,
我都係個個都送同一款禮物。

可能呢 D 就係所謂冇誠意啦,
我係成日想唔到送咩畀人。
好似四虎第一份台灣手信,
其實係某人有份出既主意。

到第二份同第三份美國手信,
係我自己選既,
到現在我都覺得好「行」。

或者呢 D 就係冇心思,
所以現凡過時過節,
要送禮物畀人我就頭痕。

黎緊三個月有四個節日、值得紀念既日子,
我想少極都要送最少一份掛,
我真係想唔到送咩好 ><
真係頭痛……

No comments: