Thursday, November 23, 2006

日記與留言

早排細牛同我講,
話係我日記留言,
但冇 Show 出黎。

仲要係幾次都係咁,

我開頭都唔知咩事。
後來 Check 返 d Setting,
原來我 Enable 左個 Function,
就係所有留言都要我 Approve 左先 Post 出黎。

但係 d 留言又唔會 E-Mail 畀我,
未 Enable 呢個 Function前,
所有留言都會 E-Mail 個 Copy 畀我,
現在反而唔會。
結果,
積埋積埋好多留言。

回想返起當初點解用呢個 Function,
就係因為收到大量垃圾廣告留言,
不過原來呢個 Function 咁多副作用,
結果我都係 Disable 左佢。

其實 Disable 左都有一段時間,
不過唔得閒通知細牛。

今日發覺,
細牛已經識留言,
果然醒目呀!

亦因為呢個留言,
我發現左細牛日記最新既網址。
之前個幾個都冇再 Update,
我一度以為佢已經冇寫,
今日發覺,
原來我週不時都有寫,
只係……只係我唔知姐。
不過現在,
我又有得睇了。


哈哈哈

No comments: