Friday, November 03, 2006

李克勤演奏廳 II

望穿秋水,
終於等到克勤出新碟。
我中午第一時間去買,
轉埋 MP3 放落機到係咁煲。

上年克勤隻碟「演奏廳」大賣,
今年食髓知味,
同一 Formula,
就係歌手同樂手同步現場錄音。

「演奏廳」係慈雲山一間小學錄,
今次更移師韓國,
請來當地樂手參與。

我唔係 d 咩樂評人,
音色是否剔透澄明,
唱腔如何如何,
我一概唔識分。
就個人觀感黎講,
我覺得好聽。

今次呢隻碟,
都係以抒情歌為主。
第一 Plug《天水.圍城》,
第二 Plug《公主太子》,

都幾好聽,
我仲用左《天水.圍城》做電話鈴聲。
不過一如以往,
最喜歡既,
都係個 d 冇 Plug 既。

今次我比較喜歡《九龍皇后》,
一首較輕快既歌。
另外值得一聽既還有《一場兄弟》,
以及重新錄製既舊歌《仍是老地方》。

唔知,
下年仲會唔會有「李克勤演奏廳 III」?
充滿期待。

No comments: