Friday, November 17, 2006

冇態

始終都係冇乜狀態,
不論係工作,
還是係玩。
個人好似好累好累咁,
提不起勁似的。

係因為唔夠訓?
定係因為生命缺少左 d 野?
幾條死線愈來愈近,
但態度係:
係咩?到喇,由佢啦……

點樣可以改變?
點樣可以改善?
我唔知。

但我知道,
憑我一己之力唔會成功。

但我相信,
只要交託給神,
祂必會引領我行該行的路。

當將你的事交託耶和華,
並倚靠他,他就必成全。(詩 37:5)

主領我到青草地,
安歇在溪水旁,
黃昏時主與我一路同行,
牧場上主的羊都得滿足,
心快暢,
我是主的羊。

青草地,(死蔭幽谷)
溪水旁,(高山峻嶺)
黃昏時,有主與我同行。
(黃昏時,有主與我同行。)
黑暗夜,(死蔭幽谷)
路崎嶇,(高山峻嶺)
每一步,跟隨主行。(每一步跟隨主行。)

1 comment:

Sunny said...

係咩?到喇,由佢啦……

完全同意, 身同感受