Friday, November 10, 2006

Meemory Overflow

早兩日個客又打黎催 Demo,
係都要我畀個期佢。
想畀耐 d,
但係咪開口已經被佢封後門,
叫我唔好講咁長,
例如 20 號係冇可能。
結果,
被迫話下星期一有 Demo……

係咁被佢催,
但係佢欠我 d 野又未畀我,
例如 d Graphics 啦,
甚至乎連個 Processing Flow 都未畀我。
按呢個制會出 d 咩畫面,
之後做 d 咩 Features 都唔知,
點做?

淨係做晒 Core 算數?
唔合理唔合理。

Any,
冇 Flow 都要做住 Core 先,
結果今晚做到成點幾……





攪左幾日既 Bug,
今日 Solve到。

事緣其中一個 Array 太大,
要係個 Heap 度 Direct 拿一段 Memory 黎用。
咁每一格係一個佔 3 Bytes 既 Structure,
個 Array 有 256 格。
咁我拿 Memory 拿 256 * 3 好合理姐,
但係就係咁 Hang 機,
話 Memory Overflow。

後來發覺,
原來個 3-Byte Structure,
個 System 用 4-Byte 去儲。
結果當我想 Access 較後既 Data 既時候,
Memory Overflow。

激死

No comments: