Tuesday, November 21, 2006

大打擊

上個星期有返學,
雖然今個星期仍然趕緊 Project,
今個星期點都要返去。
出奇地,
最近經常出差往內地,
好久沒有返學既毛同學都有返黎。
屈指一算,
我都好似走左成個月堂。

不過今日簡直係大打擊呀,
話說我好乖咁做晒功課,
上堂時交畀老師。
點知佢同我講:
「做乜現在先交?
下個星期考試,
我現在即刻改完畀返你啦!」

簡直係晴天霹靂,
我一路以為係再下星期先考試,
誰不知下星期就係。
幾本上係冇時間溫既,
睇黎又要補考,
又或者索性唔鬼考。

呢頭能力試都未必攪得惦,
個頭學內試又黎,
唔知呢 d 係咪叫福無雙至,
禍不單行呢?





Anyway,
毛同學原來係香港只係 Stay 多一個月左右。
十二月尾一月頭,
就要飛去唔知上海定北京。
係個度做四個月野,
有人管,
做左管理層,
希望佢前程錦繡啦。

No comments: