Friday, December 01, 2006

背景音樂

我記得我之前講過,
我住那座大廈的升降機,
是有背景音樂的。
不過 d 音樂,
係 d 陳年舊曲,
舊既程度,
係我媽都嫌佢舊。

最慘仲係,
升降機係冇得較靜音,
亦即係話,
我日日都要受佢折磨……

最近乘升降機,
發覺入耳的音樂順耳左,
唔係因為聽慣,
而係佢換左音樂。

唔再係舊歌,
亦唔係粵曲,
或者係流行曲,
我相信個 d 係兒歌。

可能係近聖誕既關係啦,
我聽到歌詞應該係有少少關於聖誕既,
甚至係有少少似詩歌 Tim。
點解講到咁唔肯定呢?
因為我其實聽唔清楚佢唱乜。

一黎係好細聲,
二黎 d 詞我係未聽過既。

Anyway,
換歌都係一件好事黎既,
雖然唔知佢唱乜,
但總算係入得順耳丫。
可能係 d 歌冇咁舊,
又或者係比以前細聲,
所以就算鍾意又好,
唔鍾意都好,
唔會太大反感。

No comments: