Friday, December 08, 2006

被人催

今日個客上黎睇 Demo,
以為得一個上黎,
結果黎左三個。
兩個係客,
一個係手辦師父。

兩個客,
其中一個係 Product Designer,
個 Product 係佢 Design 既,
佢上黎睇我們既 Demo,
跟住畀意見,
好正常既事。

另外一個係 Project Manager,
我真係唔知佢上黎做乜。
睇 Demo 佢又冇睇,
結果同個手辦師父兩個係我地會議室傾野。
我真係唔明,
佢地公司冇會議室咩?
點解係要我地公司會議室自己開會?

最攪笑既係,
佢地好似以為我地唔駛收工咁,
八點幾都仲係度傾,
我又冇理由賴低佢地係度走左架?
結果就無啦啦要 OT。

之後仲激死我,
佢問我 Software 進度點,
我答佢仲寫緊。
之後佢講左句:
「下?乜仲寫緊呀,寫左好耐喇 Wor……」

攪錯,
講到寫 Software 唔駛時間咁。
最過份既係,
佢負責那部份都未攪掂,
(實情仲要係未開始)
就走黎催我。
如果你做起左,
又或者有進度,
黎催我都順氣 d 丫,
敝在現在唔係 Lor……

No comments: