Monday, December 04, 2006

敬陪末席

旺角玩的那個打機聯賽,
輸了係要受罰的。
因為之前工作忙,
加上有時間都溫書既情況下,
被扣好多分,
所以今屆聯賽敬陪末席。
講真,
就算唔係扣左呢十八分,
我相信我都係包尾。

聯賽聚餐係燒野食,
去左美孚個頭燒,
出左地鐵站,
仲要行一段路先到。

到大家飲飽食醉。
就到餘興節目,
就係輸個三個表演(受罰)……

今次既表演節目係:
可樂送香蕉……
尾三那個食一條蕉加一罐可樂,
見佢食得好辛苦,
我不禁流下一滴汗。

其實我食蕉大既,
細細個已經好鍾意食蕉。
加上去定向比賽時,
蕉係一種幾好既食物,
所以食唔少蕉。

所以受罰前,
我曾經出 Post 話食蕉冇難度,
當時畀好多人話我看輕食蕉。

終於到我喇,
限時三分鐘,
食三條蕉加一罐可樂。
結果……

我好似唔駛兩分鐘就攪掂晒。
食完既感覺係:
d 蕉好生……

No comments: