Sunday, December 31, 2006

APOC 長途賽

今日係長途賽,
地點係大嶼山既黃公田。
話就話係長途賽,
長途指既只係高組別,
HE 既跑 10 公里,
H21A 既跑 7 公里,
我玩既 H21B 只係跑 3 公里,
比尋日既接力還要短。
究竟係接力太長,
定係長途賽太短?

昨日跑完接力,
我就返左公司 OT,
一路做到公朝五點幾,
先係公司飛的返屋企。
沖個涼,
換件衫,
就出發喇。

係中環坐七點船,
我坐地鐵去到香港站既時候,
已經接近七點,
結果就跑去六號碼頭。

上到船既唯一活動,
當然係訓覺啦。

今日比賽,
好快就跑完,
犯左一個好嚴重既錯失,
結果損失好多時間,
返到黎只有第十。

賽事定下既十五分鐘一公理既目標亦都差少少才達到。

係等其他人返黎既時候,
同班仔玩足球馬騮搶波。
有個仔係咪都做插花,
仲要係好刻意個隻,
笑死我。

玩定向我有一個原則,
就係唔放棄。
今日有個教練係仲未超時既情況之下放棄,
激死我,
最激氣既就係,
返到黎仲要多多藉口……

另外班仔又唔聽話,
尋日玩丟石仔整親人,
今日又被我見到佢地丟石仔,
即刻上前鬧佢地……

No comments: