Saturday, December 09, 2006

元朗睇 Site

應承左做 Event Organizer 之後,
都未去過比賽場地。
今日就入去喇,
原本約一齊食午飯就十二點半,
唔食午飯就一點半。
當我坐緊西鐵入去時,
收到電話問我係邊,
我以為佢催我啦,
點知佢話冇人十二點半到,
叫我自己去食野先。

有冇攪錯,
早知我係屋企食左先啦。

終於一點半齊人,
坐車入大棠。
營地個負責人話要睇下我地條 Course,
又話呢個山坡唔跑得,
那個山坡唔跑得,
因為種左植物云云。
之後話介紹一條地圖都冇畫既 Path 畀我地,
點知條 Path 就得啖笑。
好斜難行不在講,
呢條「隱藏」 Path 既旁邊,
就係一條好好跑既石屎路……

睇完 Site,
出返元朗,
研究點樣出九龍。

以為坐小巴會快 d 啦,
點知佢等客等成半個鐘,
跟住又繞埋入唔知屯門家天水圍,
結果成兩個幾鐘先出到去。

已經比西鐵貴架啦,
以為佢快 d 點知仲慢,
點同人鬥呀。
論速度,
分分鐘小巴仲慢過巴士……

No comments: