Saturday, December 30, 2006

APOC 接力賽

今日係接力賽,
原本係最有信心既,
尤其是係低年齡組別個幾隊,
有機會爭獎牌,
不過……

今朝一早就去到賽事中心,
點知佢地要延遲一小時,
佢話個原因係交通問題。
不過,
個 Camp Site 係賽事中心附近,
步行都唔需二十分鐘,
咁究竟發生咩事呢?

唔通係係油麻地開過黎既大會旅遊巴 Delay 左?
但據我所知,
佢地係七點九集會,
八點開車,
斷估都唔會個幾兩個鐘都黎唔到,
更何況,
我地有 d 住香港個邊既都已經黎到。

現場所見,
似係未做好野多過大會交通安排 Delay,
希望唔好如傳聞所言,
因為工作人員等食早餐而 Delay 啦。

講返個賽事,
我覺得好「唔得」。
雖然賽事顧問睇過條 Cource 話冇問題,
但係我就唔完全同意。
舉個例,
我班十二歲組別既仔,
因為唔夠參賽單位既關係,
同十四歲組別合拼,
而佢地跑既 Course,
係同十六歲組別一模一樣!
越級挑戰冇問題,
不過條 Course 唔適合十二歲既小朋友跑。
長度 3 公里,
比佢地既長距離既長度 2 公里還要長!

比賽發生左唔少意外,
我想你地睇新聞都會睇到,
希望佢地快 d 康復。

跑完比賽,
即刻趕返觀塘返工,
又要做通頂 ><

至於成績?
排第十一,
輸我一個,
唉,好傷心……

No comments: