Thursday, December 07, 2006

DVD

好唔開心呀,
我鍾意睇戲,
更加鍾意入戲院睇戲。

係屋企睇,
不論係買碟、租碟定下載,
因為環境太舒服的關係,
好多時都會訓著。

係戲院睇,
除了唔易訓著之外,
螢幕之大,
音響之好,
亦係屋企或者流動產品畀唔到我既。

不過呢,
我愈黎愈唔想入戲院睇。
主要因為故事內容,
通常拍戲拍得長 d,
然後剪接成戲院版。

呢排 d 戲院版,
總係覺得好似有 d 唔完整咁。
最近睇報紙,
某某戲出 DVD,
內附刪剪片段。
睇完刪剪片段,
就會對故事更加理解,
亦都會解答某 D 問題云云。

咁即係點,
想我畀兩次錢?
好反感……

如果你話本身戲院版已經唔錯,
而 DVD 版係畀更多你,
我唔介意。
之但係戲院版唔得,
DVD 補完,
即係戲院版未盡力啦,
點可以咁架?

No comments: