Monday, January 01, 2007

APOC 中距離賽 - 標尾會

二零零七年一月一日,
新的一年有好的開始。

昨晚除夕有倒數,
相反,
仲好早訓左 Tim。
大約係黃昏六點開始訓到今朝五點。
早訓既原因,
除了因為之前個晚 OT 通頂冇訓之外,
亦都因為今日係 APOC(亞洲及太平洋區野外定錦標賽)既最後一日賽事。

比賽地點係大嶼山的東灣頭。
因為路途遙遠的關係,
今朝亦都要一早出門口,
趕乘七點船往梅窩。

雖然係屋企已經食左個早餐,
但落左船再食多個鳳爪骨飯,
呢個鳳爪骨飯,
絕對係全日既招點。

今日賽程其實好短,
得兩公里。
我比阿棟遲一分鐘出發,
但去到三號控制點已經見到佢背影,
六去七既時候過左佢,
但七去八係一段上山路段,
我只有看著佢遠去。
係我給予既壓力之下,
佢終於再犯錯……

結果我用了十九分鐘完成,
亦都完成了我賽前要做十分鐘一公里的目標。

返到賽事中心,
出左幾個既成績,
暫時第一既係中國選手,
只係用了十五分鐘;
暫時排第二既係阿斌,
比我快唔夠一分鐘,
同佢比較過分段時間,
頭六七個控制點我都領先,
輸既就正正係去八號個段上山大斜路,
輸得好唔忿氣……

成績目前排第三,
不過只係出左五份一人既成績,
第三隨時保唔住。

之後上左山幫手做野,
落返山既時候,
出左 Final Result,
我標返個尾會拿銅牌,
第四係阿棟。

零七年第一個比賽就拿獎,
絕對係一個好既開始,
亦都係一份最好既新年禮物。

講返個鳳爪骨飯,
當我知道我第三之後,
我就即刻串迪哥:
「全靠你話早餐要食飯,我先有第二咋!」
話說賴地硬王迪哥昨日長途賽中途放棄,
完成唔到,
佢既解釋係:
「因為早餐冇食飯……」

No comments: