Thursday, January 18, 2007

新電話入手

上個星期四,
打算去買電話,
點知佢話冇貨要訂。
應該星期一有,
咁我星期日就放左部 Pocket PC,
等用新機啦。

點知佢話咪有,
要今日先「知」。
留意個動詞,
係今日先「知」,
唔係今日「有」。

冇得用 Pocket PC 幾日,
結果今日忍唔到,
放工落去剷佢。

問佢有咪,
佢話船期延誤,
我就叫佢講唔等白色,
畀部黑色我 ,
好彩佢都肯畀我。

拿到返屋企,
係咁易試過下,
就叉電,
等聽朝用新電話。

講轉頭,
之前試電話,
佢冇 Sim 卡試,
(呢間咩公司?)
叫我用自己個張試。

咁我 d 電話號碼一路都係 Save 係電話,
冇 Save 係 Sim 卡,
咁我就問個 Sales 點抄 d 電話過去。
個 Sales 答我:
「唔得架 Wor,你要人手逐個逐個入返……」

多麼 Pro.
實情就梗係,
有 Software 做啦!

No comments: