Thursday, January 11, 2007

一日四蠢

發覺自己好蠢,
仲要一件事四次蠢。

蠢之一:
唔識講價,
唔係冇做呢個動作,
係做左冇效果……
同一件貨物,
同一間店舖,
有人買可以用 $45xx,
我買就貴人起碼三百蚊……

蠢之二:
一般黎講,
如果 Trade-in 買野,
個回收價會高過齋賣,
我早兩日格過相差二百元。
今日去呢間店,
話佢公司暫時唔收我個型號。
結果就給出來既錢少左之餘,
收得返既錢又少左……

蠢之三:
同一個價錢,
有兩個 Packages,
一個係兩電 + 1G Memory Card,
另一個係一電 + 2G Memory Card。
第一個 Package 總值係高 d,
但結果我係選左第二個 Package。
原因係,
我唔想浪費。
因為 1G Card 應該唔夠我用,
如果我買多一張 2G Card,
咁咪浪費左張 1G Card?

蠢之四:
間鋪冇現貨而要訂,
我照落訂。
但其實原來有其他鋪有現貨,
仲要係價錢更抵……

Anyway,
錢就畀左,
希望快 d 有新玩具玩。

By the way,
原本打算賣晒電話同 Pocket PC 幫補下,
結果就:
Pocket PC 被人壓價之餘,
部電話被媽徵用了。
徵用既原因係:
想要多一部電話替換,
得閒換下第二部,
Well……

No comments: