Wednesday, January 24, 2007

巧遇車神

個客話今朝一早黎睇 Demo,
約十點。
我準時十點返到公司,
(我有幾可準時呢?)

點知……
等到十一點個客先黎到,
十點黎唔到就唔好約十點啦……

結果一 Review 就睇到成兩點幾,
我個同事仲要趕去醫院探佢太太,
(佢太太剛剛昨日生左個仔)。
結果就我同事走先,
我殿後…





昨日坐的士入香港仔,
個司機真係好勁,
簡直要叫佢車神。
有部份路段,
雙手完完全全離開軚盤!

可能佢剛剛開工,
佢不斷將碎銀由散紙包,
搬往膠盒,
仲要分晒類,
一蚊放那格,
兩蚊放那格。
而搬既時候,
係左手持散紙包,
右手持碎銀,
冇手持軚盤。

大衛同學曾經話,
某人駕車好狼(定係其他形容詞)。
但始終一山還有一山高,
比起呢位的士司機,
真係小巫見大巫了…

No comments: