Sunday, January 28, 2007

放飛機

被人放一次飛機係慘既話,
連續被人放兩次飛機叫乜呢?

話說上個星期踢波,
大衛同學話有我同馬神,
點知馬神放飛機。
今個星期又係踢波,
仲要係馬神打電話黎約,
結果……

今次仲要連大衛同學都冇黎。
我唔知大衛同學係放飛機,
定係一早話唔黎。
因為負責約那個都放左飛機,
我跟本問唔到。

再攪笑 d 既係,
話我知馬神唔黎既,
唔係馬神本人,
亦唔係大衛同學,
而係一個唔識既人……

話說約兩點,
兩點半都唔齊兩隊,
之後有個人走黎問我:
「你係馬神個 Friend?
馬神唔黎你知架可?」

結果我就同班唔識既人踢左兩個鐘波……
個班唔識既人,
我係一個都叫唔出名既。
只係其中兩個,
上個星期同佢地踢過波……





昨日剪完髮,
今日染埋啡,
影如今日見到個啡色頭髮既舅父,
又認得我 wor,
被我抱冇扭計。

No comments: