Saturday, January 06, 2007

懶上山

昨晚好晚先訓,
今朝好早就起身,
約左人去佐敦拿物資。

話說明日有個小型定向比賽,
我應承左幫手安放控制點,
咁就拿定物資先。
原本叫我今日上去睇位落 Tape,
不過我一黎唔夠訓,
二黎上去好似白上咁。

呢度要解釋少少流程。
首先係 Course Setter set course,
然之後上山落 Tape,
之後係 Event Organizer / Controller 去 Check d Tape 有冇錯,
有分歧就再上多一次去睇。
比賽當日,
就將 d 控制點安放係 Tape 既位置。

現在既情況係,
有人(即係我)擺 Tape,
但可能冇人去 Check Tape,
再加上佢同我講,
呢度呢度唔駛落,
個度個度唔駛落,
結果係要落既可能只得一個。
Well,
我聽朝早 d 去度位好過。





訓完午睡,
出左去食飯同收師兄既炸彈,
悶足成晚。
食完飯之後佢地話下場,
都係唔好預我喇,
我早 d 返屋企好過……

不過其實結果我都係……
落左機鋪行一個圈……

No comments: