Wednesday, January 31, 2007

有貨?冇貨?

幫某人買野,
上個星期第一次去,
佢話賣到冇貨,
叫我留名電話,
有貨通知我。

昨日收到電話話夜晚有貨,
問幾點佢又講唔出,
咁我 Dinna Break 既時候去啦。

同佢講話要乜乜乜,
咁佢正想入去拿,
我多口講句:
「我之前留左名同電話,
頭先收到電話話有貨」

佢即刻停低,
話仲未有貨,
要今日先有。
(那頭先佢想行入倉做咩?)

叫我「再」留多次名同電話,
同埋最好畀錢落訂先。
今日有貨再打畀我,
結果當然又係收唔到電話啦。

放工走去,
好彩有貨,
留左 1 Set 畀我。

之後問我係咪幫人買,
問駛唔駛配多套畀佢,
因為就黎賣晒。
好似,
好似剛剛到貨,
咁快又賣晒?

Anyway,
見到件貨物既 Size,
同佢既價錢,
結論係:
女人錢真係易搵……

No comments: