Monday, January 29, 2007

等待

好憎個種等候發落既感覺,
尤其是係約佢,
佢話遲 d 覆,
結果就冇左影個 d,
究竟留唔留時間畀佢?

留既話,
最尾會話:
「都冇通知,即係取消 Lor。」

唔留既話,
最尾會話:
「我地唔係約左既咩?」

呢個事例,
剛剛發生冇耐。
話說艾力斯「想」約我睇戲,
問我邊日得閒,
答完佢之後,
佢話想想先。

星期六,
佢打電話黎,
問星期日係咪得閒睇戲。
好彩我冇再約人姐……
(其實係冇人約 ><)

但係睇幾點?
唔知,
佢話佢該晚「買」左飛 Call 我。

結果又係石沉大海。
昨日朝打畀我,
話佢咪買飛,
話朗豪坊冇得上,
之後上網 Check,
原來旺角百老滙有得上。
叫我去買飛……

到差唔多夠鐘,
因為佢有 Back Record 既關係,
我早十五分鐘打畀佢,
睇下佢係邊,
佢話係對面馬路。

其實原來係對面馬路既隔離個條街既對面馬路……

No comments: