Friday, January 12, 2007

謎一樣既新 Project

早幾日老闆 B 搵我傾,
話有個客有個 Product,
想改少少野,
問我難唔難。

我開頭以為係改 Default Setting,
咁老闆又話拿得到 Source Code,
基本上唔難改。

老闆 A 覺得冇理由咁簡單,
因為如此這般容易的話,
冇理由原本 Support 開的那間公司唔做,
要叫我地做。

咁我就問個邊拿左 Source Code 先啦,
發覺要改 Default Setting,
Code 都唔駛改,
較個 Jumper 就成了。

後來再同老闆 B 傾過,
原來佢地唔係想改 Default Setting,
而係想可以讓 User 改 Setting,
之後 Save 低,
下次開機 Load。

而呢樣野,
我睇完 Code 後發覺,
咪做左 Lor。
咁其實究竟個 Project 要做 D 乜?
真係一個謎。





觀塘聯賽再度展開,
今屆降到冠聯作賽。
第一日狀態不佳,
三戰二敗僅一勝。
贏個場唔係自己打得好,
係對面犯錯 Only。
爭標路途極之艱鉅……

No comments: