Thursday, January 25, 2007

A 定 B

個客 d 要求有時都幾過份,
明明講係 A,
交完貨之後話係 B,
話冇講過 A。
我之所以咁肯定係 A 唔係 B,
係因為當初開會傾既時候,
我係提議 A 既,
但被個客 Ban 左,
話要 B,
結果……
Well……

另一樣野,
就係話個效果唔係佢想要個種,
大佬呀,
Day 1 做 Demo 畀你睇個時已經係咁架啦,
你個時唔講唔啱,
到現在趕出貨先黎講……
由 Day 1 做 Demo 到現在,
足足兩個月時間……

再攪笑 d 既仲有:

「我想咁咁咁……」

「咁咁咁做唔到架 Wor……」

「你唔好咁快話唔得啦,試下先……」

「咁我試下先……」

「咁即係做唔做到?」

「我要試下先……」

「我知你要試,但我想知做唔做到……」

「我知做唔做到就唔駛試啦……(好似我一早話你知唔得)」

「咁你一陣試完,下午有 Demo 睇未呀?」

No comments: