Wednesday, January 17, 2007

IP Cam

話說影如剛出世時,
我幫佢媽買左個 IP Cam,
等佢隨時可以上網睇到個女。
開頭個 Cam 係裝係我屋企,
之後再搬左去佢屋企。

上次上佢屋企做 Support 前,
曾經試過上 IP Cam 間公司個網頁,
睇下有冇新 Driver,
或者 d FAQ。

點知 Connet 極都話 Connet 唔到個 Server……

昨日收到影如阿媽電話,
話佢地新屋裝修緊,
想將 IP Cam 搬過去,
仲想裝係天花,
睇下可唔可以 Wireless,
兼且裝多一個 Tim。

今日放工出旺角問啦,
首先問下原本那個係咪有 Wireless Module,
點知個 Sales 覆我,
間店已經結業。
(唔怪之得上唔到佢公司個網)

鋪面安出黎個隻係散唔到既蟹貨,
(當日我買個時唔會已經……)

咁佢介紹另一隻畀我,
但係 d 少少既 Writtern 介紹都未有,
話好新 Wor,
Er………

Anyway,
總算問到個價,
買兩隻 Cam 價錢,
係細佢影如阿媽係出面搵人裝。
梗係啦,
個廉價「IT」人唔收人工家嘛……

No comments: