Wednesday, January 10, 2007

迪士尼生日會

話咁快又一年,
昨日係 Eunice(我都係昨晚先知佢個英文名) 生日。
咁佢、佢父母、婆、工人同我一行五人去左迪士尼食自助餐。
本來見咁遠唔想去,
六點鐘開始,
我六點半先放工,
入去起碼個半鐘頭(公共交通工具的話)。
不過講服左佢媽執車黎接我,
咁又一去冇妨。

夜晚執車入迪士尼,
幾有當年去美國迪士尼既 Feel。
話說當年去完迪士尼 Downtown,
駕車返酒店,
中途迷路,
四下無人咁搵路走。

今晚又係,
過完青馬大橋(唔知係唔係),
Miss 左轉入迪士尼個路口,
一路沿高速公路直入東涌/機場(唔知邊個),
一路四圍望有冇地方轉頭,
好彩找到。
轉返入迪士尼,
又要逐個路牌睇邊條分支路才對。
去到酒店個刻,
剛剛城堡放緊煙花。

係迪士尼食自助餐,
如果有小朋友同行的話有個好處,
就係周不時有卡通人物黎打招呼,
吸引左小朋友既注意力,
變左大人唔需要時常花精神同小朋友玩而食唔到野。

如果生日黎,
會有個生日蛋糕送,
我見 d 卡通人物好忙咁周圍砌蛋糕。

食物方面,
可能外國遊客多,
所以唔少中式食物,
包括燒味同點心!
而我最喜歡既,
係朱古力噴泉同白朱古力噴泉,
好味。





小計,
還餘下十四篇。

No comments: