Tuesday, January 02, 2007

APOC 閉幕典禮

昨日除了比賽之外,
仲有閉幕禮及晚宴。
其實都幾趕,
三點幾頒獎,
之後食午飯。
坐車過東涌(其實我好似唔應該選呢條 Path),
轉地鐵返屋企。
沖完涼又要即刻出返太子去閉幕禮
去到剛剛七點,
典禮未開始。

一開始就有得上台影相,
話說佢頒紀念品畀工作人員,
我係其中一場既 EO(即係 In-charge),
自然有得上台拿啦。

08 年 APOC 會係南韓攪,
希望到時我拿到假去。
昨晚南韓既代表都有黎,
我仲問佢拿左三張圖,
比賽環境我覺得有 D 似香港。
不過,
地圖既質素有代改進,
好似冇跟 Standard 畫,
而且,
有 d 有標比例係幾多……

席間有抽獎,
其中一 d 獎品係現金購物卷、換領卷,
總之唔係實物啦。
但係 d 外國選手有些翌日離開香港,
有些甚至係即晚夜機走。
咁 d 卷得物冇所用。

有人提議用現金同佢換,
其中某君走黎搭咀,
叫邊個邊個拿錢出黎換返黎資助做遲下會員大會抽獎之用,
我就話不如你捐左你中個份禮物出黎啦,
佢即刻將張換領卷收起身後,
然後諸多藉口,
好攪笑……

No comments: