Tuesday, January 30, 2007

又中伏

星期三要做 Review,
所以呢兩晚都要趕工,
加上同事請左個幾星期假陪剛生了的太太,
結果得我一個人頂 Firmware,
兩晚都收十二點幾一點。
不過呢,
好多時間都係浪費了既……

差開少少講,
昨晚兩點時,
竟然有人問我點解咁早訓,
Well……

Anyway,
點解話係浪費時間呢?
首先要交代我要做 d 乜,
除了調較質量,
Shoot Bugs 之外,
就係攪 Audio Control 有關既野。

第一樣,
就係讓 User 選 Audio Source,
我問得清清楚楚,
要邊樣唔要邊樣,
係咪咁咁咁呀?
佢當時好明確咁覆我。

但係我試極都唔得,
到最後發覺,
原來 Hardware Desig 根本做唔到呢樣野……

第二個仲激氣,
話說 Preview 聽到聲,
錄出黎係 PC 播都有聲,
但係用返個 Device 播就乜聲都冇。
我一路都以為係我 d Setting 錯,
但攪極都唔得。

後面發現,
粒 Chips 焊得唔好,
d Data send 唔到過去……

No comments: