Friday, January 26, 2007

團戰 NDSL

觀塘班機友,
有時會約埋出黎聚聚,
唔一定係打機,
有時會去食野,
又或者上唔知邊個屋企玩。
今日又約左出黎,
十幾人去食魚蛋粉。

食完之後返機鋪打機。
不過,
唔係打街機,
而係打 NDS/NDSL。
首先係玩孖寶賽車,
都好耐冇玩過了。
我記得初初出個時已經買左返黎玩,
仲打爆晒 Tim。
記得初時買,
艾文話同佢連線打。
結果,
當我係佢屋企打過「一次」之後,
就冇再同佢打過了,
佢連 Game 都賣埋。
都係我唔好,
贏晒而打擊佢自信心。

其實 NDS 隻孖寶賽車幾易上手,
因為以前四虎個個星期都鍊 N64 既孖寶賽車,
試過玩通頂 Tim……

我地仲要玩最基本那個圈,
冇咩 Short Cut 捷徑,
所以都練到基本功。

至於同班觀友既賽果,
頭五場好似贏左三定四場,
長期排第一位。
之後借部機畀人玩,
開始跌,
到我接返手,
都冇乜心機打了……

No comments: