Tuesday, January 23, 2007

行大運 2

咩叫一不離二,
今日完完全全體驗到。
昨日行完大運,
今日行得更遠。

今日去得更遠,
上深圳。

約左兩點,
十二點四十五分飯都未食就出發。
兩點去到,
個人未返,
Well……

之後見個 Engineer,
真係好佩服佢兩間公司。
最新 Version 係 42,
間廠用黎做 Mass Production 既係 28,
中間個十四個 Version 去左邊?

係間廠既 QA 冇做野,
定係做 Develope 間公司做改太多?

講要咩 Requirement 既時候,
係 Base on MP 個 Version,
不過睇完最新 Version d Code 之後,
發覺原來唔少都改動過。

不過間公司拿 MP Version 既 Code,
答案係冇;
問係拿 Program Log,
答案都係冇;

但係我就要負責執手尾,
真係玩死。

結果所謂既開會,
只係做 Q&A,
一小時都唔駛。
但車程來回係兩個幾三個鐘……

返到香港成五點幾,
見肚餓,
去麥記買個包食。
老闆話返公司先。

結果係我排左幾分鐘隊,
等左幾分鐘先拿到外賣,
但係我係比佢早到大堂……
佢會唔會跟蹤我睇下我有冇蛇王呢?

No comments: