Thursday, February 01, 2007

領取郵包

有時服務態度係好重要既,
上個星期我收到個 SMS,
係郵局寄黎既,
話有個包裹寄畀我,
但係我屋企冇人簽收,
話留低左張 Card,
叫我依張 Card 既指示去拿。

點知我返到屋企開信箱一睇,
唔見有張咩 Card,
咁點依指示呢?

其實之前都試過,
郵差送包裹黎但冇人簽收而留低張卡,
(只差在未收過 SMS),
所以都大約知點做。

係收到張卡既下一個工作天,
辦公時間去九龍中央郵局,
去領取郵件個櫃台,
畀張卡個職員,
同畀身分證佢。
佢就會找個郵包畀佢,
之後簽收,
咁就可以拿埋個郵包離開。

分別係今次冇張卡,
但好彩個 SMS 有個郵件編號,
將個編號話佢知,
一樣攪掂。

故事未完,
領取郵包同日,
即係收 SMS 之後個日,
我返屋企時開信箱,
發現……

領取郵包個張卡,
原來個 SMS 行先過張卡成日。
證明左,
電波係快過人手既……

No comments: