Wednesday, February 21, 2007

影會團拜

今日上左阿 Zooo 家拜年,
基本上係一班人打 MHP,
少少人捉圍棋。
夜晚落左平台會所到打邊爐同燒野食。
基本上係見到一班蝗蟲,
每次一有食物出現,
半分鐘內就會消失晒,
進入晒各「手快」人既肚中……

不過食食下落雨,
結果眾人大逃跑。
返返上阿 Zooo 屋企,
有人打 Wii,
不過得一個手制;
有人繼續打 MHP2nd,
不過好快被人制止;
有人打麻雀,
打花三番起糊八番止,
簡直係我主修科咁滯;
其他人,
玩射龍門。

不過射龍門對我黎講太刺激喇,
結果我係打過和既時候,
轉返打麻雀。

因為唔熟對手牌路,
所以我都係用絕招,
冇花自摩平糊。

佢地問我點解食親都咁細,
有得食就食架啦,
只要人地食唔出,
我就算食得幾細都有得贏。

打左唔佑五定六圈,
一鋪都冇出沖,
輸個位數目既自摩。
連埋射龍門埋單計數,
贏廿五蚊,
(自摩三翻先收到三蚊)
總算冇辱師門……

No comments: