Sunday, February 18, 2007

年初一

既然有人問開我,
拿返早幾日既日記翻抄多一次。

我唔係在意 A 先定 B 先,
又或者 A 唔著定 E 唔著,
A 受害定 E 受害。

我比較接受唔到既既係,
點解 A 同 B 時間上可以咁接近?
我唔明點解可以咁快放得低,
又可以咁快開始新既。
可能我真係守舊啦……





差唔多四十小時冇訓,
今日自然大昏迷。
隱約聽到,
阿媽好似叫我起身去拜年,
好似叫我去飲茶,
又好似飲完茶有人上黎拜年。

Anyway,
總之我起身時,
已經五點幾,
屋企係一個人都冇既。
而我最後都係出左去旺角打機,
正如師弟大鼻話齋,
估唔到新正頭年初一,
機鋪都會咁多人。

其實新年可以去邊呢?
想過去睇戲,
不過買飛條龍長到……
想過去行街,
不過又行得去邊?

所以最後都係去打機……
起碼都叫見到 d 識既人。

No comments: