Tuesday, February 06, 2007

包裝

唔經唔覺,
Twins 出道已經六年,
仲記得佢地第一次表演個側手翻。
今年佢地出左紀念精選集《我們相愛六年》,
這精選集有普通版同限量別注版。
因為「有人」(牛兄,仲記得我以前同你講過有人同某人既分別嗎?)係 Twins 既 Fans,
所以我梗係想買全球發行只有一千五百隻既限量別注版。

不過,
我見到實物後打消念頭。
原本都預左限量別注版 Size 會大 d,
不過頂盡咪 A4 Size,
咁都唔係好大姐,
點知同預想好大距離。
隻碟成大半部 29 吋電視咁高,
點樣保全呢?
其次係我想唔到如何可以平平安安咁寄到去。
有人話網上有得賣,
不過我上到去,
已經冇晒了。
隻碟炒貴一倍,
都唔係大問題;
個隻碟 Size 大幾倍,
就真係大大問題喇……

不過普通版都唔係咁易買,
昨日去,
佢話賣晒,
好彩今日返左貨,
成功買到返黎。

順手都買左隻碟畀自己,
泳兒既全新大碟「花無雪」。
除了因為佢唱得好聽之外,
我最 Buy 既係佢既包裝。

現家 d 碟既包裝,
隻隻都玩到走火入魔。
包到大一大,
點收藏 Wor。

花無雪包裝靚之餘,
Size 又只係大 CD 少少,
放落 CD 櫃剛剛好……

No comments: