Tuesday, February 20, 2007

見到毓民

年初三,
約左班影友出黎,
不過唔係去影相,
係去 Cafe。

我地一人手執一部 PSP,
連線玩 MHP2nd,
間 Cafe 仲要係供應埋電源。
新年期間最低消費每人四十元,
包一杯野飲,
都叫幾抵。

叫左特飲,
佢 d 特飲全部用顏色命名,
甚麼「青青河邊草」呀咁,
我個杯叫唔知藍色乜乜,
好似飲藥水咁……
唔好飲既,
早知叫返 Coffee 好過……

間 Cafe 仲有電腦上網,
仲有漫畫睇,
的確係消磨時間既好去處。

到 Dinna Time,
老闆開始開大個冷氣。
(目的係乜?心照啦)

我地亦決定暫時撤退。
去左毓民牛肉麵食晚餐。

見到黃毓民坐係收銀,
而我地正正係收銀旁食,
所以都有同佢講幾句。

佢畀我既感覺係幾 Nice,
同以前係電台做節目既印象完全唔同。

無論對伙計定顧客,
都係客客氣氣的。

No comments: