Friday, February 02, 2007

試玩 Wii

今晚約左班舊同事見面,
上左 Elisa 係葵芳既屋企。
有 d 人打牌,
而其他個 d(例如我呢 d 唔係點識打牌既),
就打 Wii。

屋企得兩隻 Game,
一隻係 Wii Sport,
另一隻係 Party Game。

首先玩 Wii Sport,
Wii Sport 都有幾隻 Sport 玩,
有網球、保齡球、棒球、拳擊、美式桌球、高爾夫球(呢隻冇玩),
個操控同以前 D PS2、N64 等唔同,
唔係控十字制玩,
而係手持操控器,
佢感應你既動作。

當然,
你可以跟返該運動既動作黎玩,
亦都可以亂 Fing。
例如打網球,
你可以照抽擊、扣殺,
亦都可以宮女手。
(即係共用手腕、手掌)

跟返動作黎玩,
我覺得好玩 d,
好似打保齡咁,
照行四步,
照落西,
打全中(試過一次 Only),
個滿足感好大。

又或者打拳擊,
連續幾下左直拳試探,
之後一個右勾拳,
KO 對手個下又係好滿足。

不過我覺得都係多人先好玩,
如果一個人玩我覺得幾悶,
可能佢有 D 一個人玩好玩既 Game 我唔識啦……

No comments: