Sunday, February 11, 2007

跌跌跌

最近加人左跌錢黨,
應該話係跌野才對。
今晚同觀塘機友們食飯,
一行十人去 Pizza Hut。
見佢有 Promo. 話用某張信用上買 $500 現金卷,
就可以獲得兩張 2007 年 Pizza Card。
而剛好有人想要……

張 Pizza Card 既包裝,
係一疊優惠卷,
Pizza Card 貼(我以為)係上面。
我將成份野放係衫袋……

夜晚收工坐車返屋企,
發覺,
疊優惠卷仲係度。
而張 Pizza Card 就唔見左。
原來張 Pizza Card 係入落個膠套中,
個膠套貼在優惠卷上面,
但係,
個膠套係開口既,
結果張 Pizza Card 就跌了……

可憐張 Pizza Card 跟左我都唔夠三小時……

咁都未算,
跌上癮後跌完可以再跌。
當我想玩 NDSL 既時候,
我發覺,
部 NDSL 支筆冇左。

仲要唔係一支,
連支後備筆都唔見埋。

好灰,
好鬼灰。





回細牛,
部機 Meet 晒你要求,
不過你真係打算錄?

我當初上日文都係堂堂錄,
結果我一次都冇聽返。

Anyway,
開個價黎。

No comments: