Friday, February 23, 2007

朱古力

今朝一起身,
就畀人追問睇左 E-Mail 未。
而收 E-Mail 那個 Account,
係我平時冇用開那個。

Anyway,
Main Point 係:
當我處理好 E-Mail 相關既事時,
我收到 SMS,
話我知叫我收 E-Mail。

SMS 係 Real-time 溝通上,
真係唔可靠。





早兩日收包裹。
個郵包應該一早到左香港,
不過剛剛農曆年假期,
有郵差送黎。

個盒好大,
當我簽收完接過包裹時,
郵差哥哥講了一句:
「其實好輕……」

好開心有朱古力食,
好好味。
食完之後,
我配服麥提莎,
「只溶係口、唔溶係手」

其實我都鍾意食朱古力,
當然愈苦愈正啦。
不過我又唔會好似艾文咁傻,
走去找 100% 既朱古力。

聽聞零食物語有 7x%, 8x% 同 99%,
遲 d 去試下先……





攪掂晒機票。
如無意外,
艾文日起飛,
三號返。

No comments: