Monday, February 19, 2007

我要坐得好靚

今朝有係昏迷,
十二點,
有個小妹妹入我房叫醒我拜年。
個小妹妹係邊個?
當然係影如啦!

之後過左 Auntie Yip 到拜年,
佢養左兩隻狗,
阿星既身形,
同大過影如。
不過估唔到,
影如一 d 都唔驚,
仲伸手去摸佢 d,
真係得意。

之後去左飲茶,
影如已經學識拿匙食野,
當然唔係次次成功啦。

有時影如會放隻腳上桌,
佢媽呢個時候就會同佢唱歌:
「我要坐得好靚,我要坐得好靚……」

咁佢慢慢就會放返隻腳落去。
聽佢媽講,
現在個個星期影如都會去 Playgroup,
又玩又學,
佢媽話佢係學到 d 野返黎。

學費除開大約係二百五十元一個鐘,
抵唔抵,
就見仁見智喇。

飲完茶,
護送完 Uncle 返屋企,
我都返左屋企一陣,
上左一陣網。

之後,
又係出左旺角打機……

No comments: